ellen - sitter i skolan

Hejsan alla!
Sitter i skolan just nu, dom andra har idrott, men min hals vägrade så kunde inte vara med! ;/
Ska jobba på min svenskauppsats. Jobbigt med skola!
Slutar 2 idag, efter det ska jag till stallet. Tänkte ta en skrittur ut, med lite trav. Vi bråkade så mycket igår, har jättedåligt samvete nu, grät när jag kom hem :( Tänkte egentligen träna i ridhuset, men känns bättre att skritta ut. Orkade inte jobba, så gjorde en liten dressyroutfit;

Är kär i tränset och schabraket! Ridbyxorna ska jag köpa :)
Grejjerna är från;
Schabraket - Hööks
Tränset - Hööks
Lindorna - Horze
Ridbyxorna - Hööks
Tröjan - H&M

Kommentera gärna! Hiss/diss? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0