carro - presentation

Hejhej :)

Jag heter Carolina Anna Brunzell , men dom flesta kallar mig carro, vilket jag också gör själv. ( 11 år )
Jag har en favorithäst som heter Jim och han står på Gävle Ponnyklubb och det ligger i valbo.
Jim är 23 ( född 1988 ) år och är en busig fuxponny med vit bläs, enligt mig är han också bäst på jorden.
e. okänd u. okänd - ~
Jag rider Jim 1/2 ggr i veckan, annars så tycker jag väldigt mycket om att tillbringa tiden i stallet och med Jim.
Jag har ett marsvin också, vid namn Sigge, har haft två. Men i oktober 2009 dog den ena, han hette Pigge.
Egentligen gillar jag alla sorters djur, men är mest fast vid hundar, hästar och marsvin.
Det var lite info om mig.
Bjuder på en bild på Jim.




/carro ♥

skrev inte så mycket, men om det är ngt mer ni vill veta, släng in en kommentar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0